اصول بازاریابی و فروش

فیلم آموزش مدیریت نظرات مشتری های آنلاین

در یک سایت تجارت الکترونیک تنها ۲‌درصد از بازدیدکننده‌ها تبدیل به مشتری می‌شوند. در یک فروشگاه «واقعی»، این نرخ به ۴۰‌درصد می‌رسد. چرا؟ به خاطر تعاملات انسانی! بهترین راه جلب رضایت مشتری پاسخگو بودن است. شما باید راه ارتباط مشتری با خود را باز بگذارید و همه جانبه قبل و بعد از خرید از وی پشتیبانی کنید. اگر مشتری شما با اولین خرید از سایت شما رضایت پیدا کند خود سایر دوستان و آشنایان را به خرید از سایت شما دعوت می کند.پس می‌توانید در زمان مشخص‌شده‌ای با آن‌ها توسط چت، تماس یا ویدئو به گفت‌وگو بپردازید. این راه‌حل حتی در شبکه‌ها اجتماعی نیز واردشده است.در این فیلم آموزشی یاد میگیریم چطور در توییتر بازاریابی کنیم. استاد این فیلم آموزشی    Martin Shervington   است .  Martin  ۱۵ سال است که بعنوان مشاور بازاریابی فعالیت میکند .او مدیر انجمن Plus Your Life! and Plus Your Business!  است و تا کنون کتابهای زیادی در مورد بازاریابی نوشته است .

این فیلم آموزشی را از دست ندهید :فیلم آموزشی تکنیک های افزایش فروش برایان تریسی

سرفصل های آموزش مدیریت نظرات مشتری های آنلاین :

Why you can’t incentivize (pay for) reviews
Claiming your listings on different review sites
Understanding Google reviews
Using Yelp to get more reviews
Setting customer service goals
Asking customers for reviews
Handing out review cards in store
Replying to customers
Dealing with fake reviews

 

مدت آموزش:   ۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

زبان آموزش : انگلیسی

استاد :  Martin Shervington

آموزشگاه : لیندا

منبع: فوت کوزه گری

حجم :  ۹۵ مگابایت

download-now-button

با هولدر پیراهن به خانواده جنتلمن ها بپیوندید!

این هولدر ، پیراهن شما را محکم نگه داشته و از بیرون زدگی پیراهن از شلوار جلوگیری میکند

با هولدر پیراهن در میتینگ بعدی متفاوت ظاهر شوید

۳۰ درصد تخفیف ویژه + پست رایگان به سراسر کشور با خرید از سایت آی وی هولدرز (دارای نماد اعتماد)

www.iv-holders.ir



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *